Rust - Reisverslag uit Capodimonte, Italië van Maudo - WaarBenJij.nu Rust - Reisverslag uit Capodimonte, Italië van Maudo - WaarBenJij.nu

Rust

Door: Maurice en Dorien

Blijf op de hoogte en volg Maudo

22 Juli 2014 | Italië, Capodimonte

18 juli:
Vanochtend zijn we op tijd vertrokken. Dan is de temperatuur nog wat aangenaam.
Dat was maar goed ook want het waren weer pittige klimmen.
Eigenlijk zijn we al een paar dagen aan een rustdag toe, maar om verschillende redenen komt het er niet van......in de plaatsen waar we overnachten is niks te beleven en er is geen camping.
We slapen vannacht in een Agriturismo in 'the middel of nowhere'.
Het ligt iets voor de plaats Onano.
Gelukkig konden we hier ook warm eten.
Dat was werkelijk supergoed en veel!
Dit was onze laatste dag in Toscane vandaag, we zijn ook wel toe aan wat anders......

19 juli:
Na een ontbijt van cake en koekjes vertrekken we naar Lago di Bolsana.
We vinden het leuk om nu in een andere omgeving te fietsen, het is hier bosrijker. Dus meer schaduw en dat is heerlijk met die koperen ploert die de hele dag ons vergezeld.
De etappe vandaag houden we kort. We komen al rond 11 uur aan op de camping.
Deze ligt aan de Lago di Bolsana. Dat is het grootste kratermeer van Europa.
We hebben een prima plekje onder de bomen. 's Avonds hier op de camping gegeten. De vis was erg lekker, maar de pizza niet. Het was een zoutloze bleekscheet!

20 juli:
Lekker uitgeslapen vanochtend! Dan douchen en eten en dat waren onze activiteiten voor vandaag.
Heerlijk, heerlijk, heerlijk!

• 22 Juli 2014 - 14:07

Pa Alias Huub:

Gaat dat allemaal wel goed komen? Ik bedoel, jullie zitten volgens mij een paar honderd kilometer ten zuiden van Rome en jullie reizen per trein vanaf Livorno en dat ligt een paar honderd kilometer ten noorden van Rome! Ik waarschuw maar, voordat jullie er te laat achter komen dat jullie je reisdoel ruim voorbij zijn geschoten. Maar volgens ma (facebook) zitten jullie vlakbij Rome, dus volgens haar komt het wel goed. Dus zij is helemaal gerust en ik zit in grote onzekereheid. Shame and scandal in the family!

• 22 Juli 2014 - 14:51

Maudo :

Hoi pa. Ons einddoel is Rome. Daar zijn we nu inderdaad bijna, op 25 km.
    Omdat de trein vanuit Livorno naar Den Bosch gaat, moeten we vanuit Rome naar Livorno reizen (ook met de trein). We zijn ons er bewust van dat we er bijna langsgefietst hebben. Dus no shame en scandal in the family. In ieder geval niet wat dit betreft haha. XXX

• 22 Juli 2014 - 19:12

Jeanine :

Hoi Dorien en Maurice, wat fijn om te lezen dat jullie er al bijna zijn! Wat een prestatie!!! Als ik dan die steile helling op de foto's zie...pff! Het lekkere eten vergoed veel...dat zie ik ook wel! mjam, mjam! Wens ik jullie nogmaals veel plezier met de finish in zicht...! Tot gauw!