Gratis modderpakking - Reisverslag uit Crosare, Italië van Maudo - WaarBenJij.nu Gratis modderpakking - Reisverslag uit Crosare, Italië van Maudo - WaarBenJij.nu

Gratis modderpakking

Door: Maurice en Dorien

Blijf op de hoogte en volg Maudo

10 Juli 2014 | Italië, Crosare

10 juli:
Nu we een dag gerust hebben, kunnen we er weer tegenaan.
Het was heerlijk gister!
Anders zit dat ding te lang nat en vies in de zak.
Maurice heeft lekker gekookt, dorade (vis) met pasta en doperwtjes.
Dat is zo'n vis die je nog aankijkt als ie op je bord ligt zeg maar.......maar het was heel lekker hoor.
Verder niks te melden. Lezen en op internet vast zoeken hoe we weer op de route moeten komen.
Dorien heeft de voetbal niet meegemaakt, vanochtend hoorde ik pas dat we met penalty's verloren hadden.........

Vandaag weer fietsen, we hebben er zin in!
Het is goed fietsweer, droog, wat zon, wat wolkjes en zo'n graadje of 27.
Daar gaan we dus met alleen het boekje als wegwijzer.
Het gaat redelijk. We moeten best wel eens even terugrijden omdat we een straatje missen.
Na Verona ging het even mis.........daar moesten we een onverharde weg op en die hadden we ook......we twijfelden wel al of het de goede was maar toch gingen we door.
Op den duur werd het echter zo slecht met modder en flinke plassen dat we er niet meer door konden. Wat nu? Dorien besloot door te gaan, en Maurice ging mee.
Dat leverde vieze stinkende moddervoeten en schoenen op.
We stonden echt in dubio, moeten we teruggaan of niet?.....toen zagen we ineens mensen op een dijkje boven ons fietsen........hoe voel je je dan denk je.
We zijn teruggegaan en hebben dat dijkje ook maar gepakt.
Na Verona zijn we door wat hele kleine plaatsjes gefietst en kwamen we aan bij een boerderij camping.
En die is luxe joh!
We zijn alweer de enige gasten en we worden verwent met bier, zelfgebakken cake, nectarines en lekkere zoete tomaten.
We hebben zonnebedden, eettafel met bank, parasol en een prachtig toiletgebouw tot onze beschikking.
Eigenlijk wil je hier nooit meer weg.......

Liefs Maurice en Dorien

• 10 Juli 2014 - 19:00

Lenny:

Hoi,

Ik dacht ze gaan na Verona wel naar beneden maar ik zie dat je nog meer naar het oosten zijn gefietst.
    Hoe vonden je Verona of zijn je daar eigenlijk zo doorgefietst.
    Leuke camping en mooie ligstoelen en jullie tentje staat er weer droog bij!
    Liefs Lenny en de mannen

• 10 Juli 2014 - 20:11

Marijke:

De foto's zien er leuk uit! Adrie en ik zijn net klaar met pakken, om half 12 rijden we richting Schiphol,
    heerlijk!
    Fiets ze weer en ben weer benieuwd naar jullie nieuwe avonturen!

liefs, Adrie en Marijke

• 10 Juli 2014 - 20:11

Marijke:

heerlijk!
    Fiets ze weer en ben weer benieuwd naar jullie nieuwe avonturen!

liefs, Adrie en Marijke

• 10 Juli 2014 - 20:48

Maudo :

Fijne vakantie word jullie toe gewenst Marijke en Adrie.

• 10 Juli 2014 - 20:50

Maudo :

Hahaha Lenny, we zijn zo door Verona doorgefietst.

• 10 Juli 2014 - 20:52

Maudo :

Want we hebben alleen het boekje en waren er blij om dat we er sowieso al doorheen kwamen.

• 10 Juli 2014 - 21:53

Jeanine:

Ik moest hardop lachen toen jullie over dat modderweggetje ..én de droge dijk schreven! Prachtig!
    En in gedachten kon ik jullie modderschoenen al bijna ruiken, ha, ha!
    Héérlijk zo op vakantie maar daar is Toon het niet mee eens; "Je kan toch ook het vliegtuig naar Rome nemen?"
    Tja... sommige mannen...

Geniet maar veel en tot een volgende keer!!!

• 10 Juli 2014 - 23:03

Bep Willems:

Jullie maken heel wat mee. Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Morgen gaan we Tess een goede reis wensen, en daarna gaan we naar Goes voor de diploma-uitreiking van Yannick. Zaterdag vertrekt pa naar Nijmegen en dan is iedereen weg en heb ik een hele week het rijk alleen. Succes maar weer voor de volgende rit. xxxxxx

• 10 Juli 2014 - 23:10

Huub Alias Pa:

MAUDO: "Het enige wat we gedaan hebben is de tent laten drogen en schoongemaakt op een grasveldje.
    Anders zit dat ding te lang nat en vies in de zak." en een dagje later.......
    "We worden verwent met bier, zelfgebakken cake, nectarines en lekkere zoete tomaten.
    Eigenlijk wil je hier nooit meer weg....... "
    Ik zei toch al: soms zit 't mee, soms zit 't tegen. Dus dat komt vast helemaal goed!
    @

• 11 Juli 2014 - 09:31

Tammie Seijnstra:

Hallo Maurice en Dorien,

Vanmorgen werd ik bij fitnesscentrum DOEN door Joke de Bree attent gemaakt op jullie blog met reisverslagen. Leuk om te lezen. Het eindpunt komt al in zicht. Figuurlijk dan. Letterlijk moet er nog flink wat getrapt worden. Niet naar elkaar hoor!

Groeten en veel plezier!
    Tammie