Dag 2 t/m 5 - Reisverslag uit Schellbronn, Duitsland van Maudo - WaarBenJij.nu Dag 2 t/m 5 - Reisverslag uit Schellbronn, Duitsland van Maudo - WaarBenJij.nu

Dag 2 t/m 5

Door: Maurice en Dorien

Blijf op de hoogte en volg Maudo

25 Juni 2014 | Duitsland, Schellbronn

Dag 2: hebben we veel meoten zoeken,vooral in de ochtend. De Garmin gaf steeds niet goed aan. Maar gelukkig hadden we het boekje en zo zijn we er toch uit gekomen. Op den duur kwam Maurice erachter dat hij de 'donkere lijn, moest volgen. En vanaf toen ging het goed! Vanaf de middag zijn we bij de Rijn aangekomen en daar hebben we de hele dag langs gefietst. Mooi hoor! We hebben op een camping in Koblenz geslapen.

Dag 3: we hebben niet zo goed geslapen.......de ondergrond was te hard. Dat merk je dus later op de daag wel haha. We hebben de hele dag goed gereden ( dat wil zeggen: we hebben goed met de Garmin gereden). Alleen 's morgens ging het even mis omdat de weg was opengebroken onder een viaduct. Maar gelukkig hebben we niet als een kip zonder kop gereden, maar met ons goede gevoel voor richting kwamen we er zo uit.......
Deze nacht hebben we in een super leuk hotel geslapen.... We kregen de een hele mooie kamer met hemelbed ( zwijmel.....) We zijn natuurlijk op tijd gestopt omdat Nederland moest voetballen hè?

24 juni: het wordt met de dag warmer hier.......had Dorien haar jas vaak aan omdat het frisjes was, vandaag had ik hem aan omdat ik gisteren verbrand was! De wegen zijn nog steeds vrij vlak. Dus wat dat betreft is er niet veel te melden. We hebben op een hele eenvoudige camping geslapen. We hadden een heel veld voor onszelf en 1 Belg!

25 juni: afgelopen nacht wel goed geslapen in de tent! Dat kwam omdat Maurice het lumineuze idee kreeg om wat extra lucht in de matjes te blazen......Vandaag was vanochtend goed te doen. Maar na de middag begon de pret van het klimmen! Echt de hele middag tot we om 18 uur ( eindelijk) op de camping aankwamen. We waren bijna total los. Het is een mooie camping met goddank WiFi. Maurice kan echt niet zonder.

Liefs maurice en Dorien

  • 25 Juni 2014 - 21:29

    Carla:

    Quote: dag 3, we kregen een hele mooie kamer met hemelbed. We zijn op tijd gestopt omdat Ned.moest voetballen.
    We hoeven natuurlijk niet alles te weten hè luitjes :)))))
    Zo te horen alles prima dus!!! Hou vol hè!!! Xxx

  • 25 Juni 2014 - 21:44

    Maudo :

    Haha.....als je het zo leest.....
    Is niet zo handig geschreven:-)

  • 25 Juni 2014 - 21:47

    Pa Alias Huub:

    "We hebben op een camping in Koblenz geslapen." enne "we hebben in een superleuk hotel geslapen" enne "een heel veld voor ons zelf en 1 Belg!""enne "een mooie camping met goddank Wifi". Het moet niet gekker worre! De bedoelingvan de weg naar Rome is: afzien, lijden, mediteren, zoeken en hard werken(fietsen)(smiley met een knipoog).
    Vraagje: welke plaatsen doen jullie precies aan, zitten jullie in de Eiffel?

  • 25 Juni 2014 - 21:55

    Desi:

    Hahaha ma en tante do, zo las ik het ook al!
    Hopelijk hebben jullie genoten van het hemelbed!

  • 25 Juni 2014 - 22:05

    Joke:

    Wat leuk een hemelbed...Dorien dat wordt veel vertellen alsje terug bent.
    Geniet van de natuur en als je het klimmen eu bent stop je toch iets vroeger op de dag.
    Veel fietsplezier verder en denk aan jullie zelf he.
    xx

  • 25 Juni 2014 - 22:06

    Maudo:

    We zijn van Roermond via Linnich en Julich naar Duren gefietst. Vervolgens naar Fussenich via Euskirchen. Van Fussenich naar Koblenz. Zo zakken we Rijn af via Bingen, Nierstein, Worms, Ludwigshafen, Speyer. O......inmiddels zijn we al van de Rijn af! Dan naar Bruchsal, Bretten, Pforzheim en nu zitten we dan in Schellbronn. We zijn ook nog door Alsheim gefietst, ik weet niet waar ik dat van ken.......

  • 25 Juni 2014 - 23:13

    Mzarijke:

    o schitterend dat hemelbed! ik las het ook zo, zat in de slappe lach achter de laptop woehahaha
    heel veel plezier de komende dagen en ben benieuwd op jullie verdere avonturen.
    xxx

  • 25 Juni 2014 - 23:13

    Marijke:

    naar jullie verdere avonturen, sorry pa..........

  • 26 Juni 2014 - 07:00

    Lenny:

    De foto bepakt en bezakt van Dorien met een oranje vest aan is een hele leuke! Lees het verslag met veel plezier! En geen foto van het hemelbed wat jammer nou!

  • 26 Juni 2014 - 07:20

    Carola :

    Hahahahahahahaha Carla tjongejonge...!
    Klinkt goed do en mau! Geniet er van!
    Xxx
    (ps. ik krijg jullie reisverslagen niet.. Hanneke geloof ik ook niet....)

  • 26 Juni 2014 - 13:38

    Hanneke:

    Nee ik krijg ze ook niet dus als oma blijft liken op facebook dan zie ik t via oma! maar klinkt tot nu toe erg ontspannen... ahum hahaha ik waag me nog maar niet aan de fietsvakantie.. maar geniet lekker samen! X Hannes

  • 26 Juni 2014 - 16:05

    Bep Willems-Stark:

    Fijn om wat van jullie te horen . Het hele verhaal staat bij mij op fb. Ik snap niet hoe dat daar komt, want ik heb het er niet op gezet. Succes met jullie reis en pas goed op elkaar xxxxx

  • 26 Juni 2014 - 21:26

    Cathrien:

    Hoi Hoi,
    Oei Do, dat wordt thuis een hemelbed maken......
    En van klimmen krijg je mooie kuiten hoor!
    XXX en geniet ze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Schellbronn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2014

Gestolen fiets?

22 Juli 2014

Limoncello en hazelnootpasta

22 Juli 2014

Rust

19 Juli 2014

Wijn en Olie

15 Juli 2014

Bulten.....
Maudo

Onze fietsvakantie naar Rome

Actief sinds 10 Mei 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 9460

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

21 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Fietsvakantie naar Rome

Landen bezocht: